Saturday, November 25, 2006

Sofie sommeren 2005

Disse bildene er tatt av Sofie sin bestefar på Rognan sommeren 2005.
Vi er på besøke hos bestemor og bestefar på Rognan. Jeg finner at bestefar har mange Sofie sine bilder. Jeg velger disse bildene fordi at hun hadde langt hår. Noen ganger ville Sofie ikke ta bilde, men disse bildene viser at hun ser på kamera.
Sofie liker å bestemme, hun er stor sjefen i huset. Sofie liker ikke når mamma synger. Hun sier "Mamma jeg fikk vondt i ørene"
Sofie bruker å synger også av og til. Nå synger hun ofte med denne sangen Her er jeg Her er jeg... Hun kan singe thai song for thai unger Chang Chang Chang Nong Keuy Hen Chang Rue Plaow.... Hun kan synge alle 44 thai bokstaver.
Mamma ønsker Sofie kan synge thai songer mer og mer, men hun vil ikke høre mamma synger, det blir vanskelig. Mamma vil lære deg å synge. Skjønner du?
Kanskje skal mamma bruke å høre thai musikk i huset hele dag natt rundt. Men Mamma har bare Bird og Loso.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home